miércoles, 20 de junio de 2007

Torna l'estiuet

Fa molta calor i molt de solet a Bcn. I per tot arreu veig penjats a les faroles els cartells del summercase i, tinc l'estranya sensació de què això ja ho he viscut.
I sí, em recorda tan a l'any passat!

Per aquest temps vaig abandonar la residència i em vaig instal·lar al meu piset en l'ajuda del Davidet, que anavem maleta a munt maleta avall omplint el pis que ara ja es ben meu i estic ben instal·lada!

I l'any passat jugàvem i jugàvem per tota Barcelona per aquest temps, sense preocupacions ni maldecaps i aquest anys ens haurem d'esperar per jugar perquè estem plens d'exàmens i jo ja hem saturo i no tinc ganes de fer reeeeeesssssssssss.

I me'n recordo de què vam innagurar el pis a la terrasa amb unes pizzes i tot ultra-mega desordenat, caixes per tot arreu. Però va ser molt divertit.

Aquest any ho podriem tornar a fer. Però encara ens haurem d'esperar...

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Sí que torna l'estiu, sí. I tu calma que ja et queda poc per a acabar els exàmens i després ja no t'hauràs de preocupar per res! Una abraçada!

Anónimo dijo...

Vinga, Yrun, una empenteta més i ja està. Després pizzes, volls i el que calgui. No et donaràs compte i ja estaràs de vacances total!

ddriver dijo...

tranquila que arriba sant joan i hi haura coca i petards per tothom

Anónimo dijo...

Acaba els examens i gaudeix del caluros estius de Barna, Bona Retvella.

yrun dijo...

ALiiasa! SI! Aixòs espero! Merci pels ànims! Ja em tornare preocupar per setembre a itan estiu xD

Pd40! Si si! DEspres volls, cohets, pizzes, Davidets, festes, platjes, karaokes, rialles, temps d no fotre cop... Uff! Ojala vingui rapid tot aixos! xD

Ddriver! On dius k és això? Pq a casa meva no he? xD

Striper! Si ja ho se.. paciència! I bona retvella a tu tb, jo ja us explicare la meva psan

Xupasangre dijo...

Amb un examen que queda i moltes ganes de marxar. Jo també vuy mudarme cap a un pis ben meu!! Aunque fasi temps.. Quina enveja quina enveja...jo haure de soportar la residencia un quants anys mes...

Jo crec que odio les mudanses. Cada cop que en fas es perden coses...

Anónimo dijo...

Xupasangre, la meva residància era una merda, per això em vaig mudar rapid rapid! A mi em keden 3 exàmens encara... :(

Tinc ganes de vacances!

Mikel dijo...

Doncs jo ja en tinc ganes de que arribi l´estiu!!! de fet ja podem dir que ja es aqui!!!!

Jo Mateixa dijo...

Preciositat...com estàs, més animadeta?????