domingo, 24 de febrero de 2008

Vivències d'un dimecres la nit!!

Resulta resulta que el dimecres la nit era el cumple d'Anna la guapa, perquè és guapisisiisima i me l'estimo molt! I mai quedem! Mai!
Però ara, viu amb dues noves amigues meves que som veinetes de bcn i que tb me les estimo molt molt, vamos que tinc molt d'amor per reparti jo! si si!
I clar, com que ja fa segles que no actualitzo, no explico les meves cosetes, no sabeu les noves personetes que han entrat aki aki akiiiiiiii! i que tinc moltes ganes de guerra jo! (blocosfera tremola! )

I tornant al dimecres de vivencies... De restaurants cutres... De barri gòtic... De policies bordes... I de begudes barates... La Killer i jo vam trobar al Tom Hanks! K el tio em fa fer propostes indecents fins que es va topar amb el Dr. Slump... I quina barreja més explosiva! Tot el món ooooh! I jo vinga a jajajaja! I eiii k m'ha fet molta gracia, pobres gays, jo no sabia que dir, fins que em vaig barallar amb un tio xk no se'n reia dells però jo em pensava que si...

Però clar, la barreja de l'alcohol barat va fer els seus efectes... el Dr. Slump se'n va anar amb una noia i el pobre Tom és va quedar sol... Fins que el Dr. Slump li va fotre mà als pits de la noia i amb una cara de sorpresa-indignació li va demanar perdó a la pobra noia xk es pensava que era el Tom Hanks!! JAjajaja! La indignacio va ser de la noia pobra! Que es va quedar perplexa al veure que el tio és pensava que ella era el Tom! I al final entre arraconades i arraconades la parelleta se'n va anar i va causar furor i el dijous va començar escoltant a la pobra noia esplaiar-se per culpa del Slump al pensar-se que era el seu princep blau i en canvi, era una princessa!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Juas! M'alegro un munt que hagis escrit! A veure si et tornen a agafar ganes de publicar!