sábado, 13 de enero de 2007

Alegria

Fa quinze dies (quan encara estàvem de vacances... quins temps aquells! xD) em va arribar un e-mail de La Caixa (no vaig a fer publicitat ara, però com hi estic registrada per poder fer transaccions per internet doncs que m'envien e-mails. Veritat que ha sonat molt professional aquest últim comentari? xD)
Doncs això, torne-m'hi, que fa quinze dies els de La Caixa em van enviar un correu amb ofertes. Com em fan tots els mesos perquè tinc el carnet jove i així sé on tinc descomptes i on no. I mireu, que em van fer una promoció que hem va fer el pes. Es tracta del Cirque du Soleil, que aquest circ torna a Barcelona a fer l'espectacle que va fer fa viut anys i que va tenir molt d'èxit i se'n diu Alegria (a l'enllaç podeu veure-hi el video publicitari).
I com que em va picar la curiositat i els reis no m'havien portat regals... Li vaig comentar al Davidet si li feia il·lusió i sí, sí... que ens feia il·lusió als dos perquè clar, els dos som iguals de diferents xD

Així que vam quedar que després d'exàmens mirariem l'horari per comprar les entrades. Doncs que no ens vam poder aguantar i ahir ho vam mirar... Ja ho teniem tot pensat (perquè clar, no em negareu que en exàmens es pensa de tot menys amb els exàmens! xDD)
I clar, vam anar al servicaixa a mirar horaris... i em posava "operació temporalment nose qué", vamos, que no podiem mirar ni preus ni entrades però llavors ho vam mirar per internet que dius que potser és més fiable però que no ho saps segur... Vamos, que dius que els de la caixa doncs que són garrepes i pesseteros i tot el que vulguis però el negoci és el negoci i almenys el servicaixa d'internet els hauria d'anar bé, confiem amb ells xDD
I sí, si que va però... NO QUEDEN ENTRADES!!! Com que no?! Però si fa quinze dies que les comencen a vendre!!! Mire-m'ho demà que potser és que tot està colapsat (perquè clar, divendres la tarda cap banquer vol treballar xDD) i ho miro doncs NO, NO EN QUEDEN!! I jo flipo! Ni les més cares que valen 60 i 70 euros!! I jo, jo em quedare sense veure el Cirque du Soleil i sense l'Alegria...

(us he de comentar que sí que en queden però poquetes, però clar, no penso dir el dia per si m'ho puc arreglar i anar-hi. Perquè el Davidet començarà a treballar i no tindrem disponibilitat d'horaris. Ohhh Davidet no treballes! Que hen d'anar a l'Alegria! xDD)


16 comentarios:

Anónimo dijo...

bua si ho se.. compro 20 entrades i fotu rebenta a preus de 200€ i més si fa falta, això si m quedare 1 per a mi! jajaja.

ara estic pensant en comprar entrades per la final de la xampions a atenes.. a veure si m puc treure un bon paston, i així poder fer unes super vacances mai fetes. bua quin roollo estic fotent aqui. mola! jajaja

MaRiNa dijo...

ni que anessin regalades! les entrades per qestes coses volen!

DaKid_A dijo...

Quina ràbia! Doncs si em de seguir el consell de l'Adagio, ja podem preparar la butxaca, perquè la reventa sol sortir bastant cara... :/

No et preocupis Yrun, que ja ens ho muntarem per poder anar-hi! I encara que et quedis sense el Cirque du Soleil, estic segur que d'Alegria no te'n faltarà pas ;P

MaRiNa dijo...

per cert, molt bona la canço d'avui

Anónimo dijo...

Vols que et digui una cosa!!

Ni el circ du soleil ni la caixa us mereixen!!

A més, aquests circs tan de moderns que van pel món son un rotllo patatero.

Visca el circ cric! I el Raluy!! i no sé quins més. Aquests son els circus que hem d'anar!! Els reals!! Que aquests son els que viuen justos,!!! i no com aquests del solei que els promocionen per tot arreu, i que funcionen com una empresa multinacional.

Buff!! ja ho he dit (i m'he quedat la mar de descansat)

apalis

David dijo...

Jajaja re nois estalvieu-vos la pasta i anem al summercase! Kaiser Chiefs - Chemical brothers i !!! confirmats :P

Si no m'ho arriba a dir en Blaucel ni men recordo de mirar-ho i mira que fa dies que em rondava pel cap lo del summercase...

yrun dijo...

Daggio fes el rastrero si! xD COmpra entrades de la champiñones (me parto xD) i si cal me'n regales una, ja saps amb carinyuuu xD

Marina volen, però volen eh? xD
M'alegro k t'hagi agradat la cançó! ALgun cop l'havia d'encertar! xD

Blaucel, passo de revenda, que a mi només em poden estafar els de La Caixa xDDDD

Estimat escarabat, tens molta molta molta raó però k vols fer.hi! La nena s'ha encapritxat amb el cirque du soleil i es macu eh? A més jo tenia amics francesos k hi estudiaven a l'escola del cirque aixi k no em dolen els diners (sempre i kuan no sigui una aberracio clar)

Azriel! Estava en ment... els kasier no me'ls vull perdre per res del món, els !!! els vaig començar a escoltar al entra al foro del summercase i els Chemical jo ja els he vist (només era un chemical per això) i em va decebre. A veure si aket any venen els dos i mola mes! ;P

Anónimo dijo...

Uf, jo també hi volia anar... :´(

yrun dijo...

No et desanimis Pd40 k keden entrades! L'unic k no he dit els dies per a k no me les prenguin xo ho pots mira (k tu dic a tu xk em caus be, eh? xD)

Anónimo dijo...

he de dir, que tal i com escrius podries ser perfectament la germana petita de Mireia Galindo.

Del bon rotllo. Petons.

yrun dijo...

Ostres Juli... A veure k aki no s'intenta plagiar ningu eh?
Una altra cosa es k plagin... en fi... k no ho dic per la Mireia que ella ja sap que m'agrada molt el seu bloc que ho dic per altres...

En fi, que si he utilitzat expressions d'ella ha sigut inconcientment... no crec que es puguin comparar aquests dos blocs.

Anónimo dijo...

però, dona, que no te perquè ser dolent, de fet tothom tenim tendències a l'hora d'escriure!

yrun dijo...

Val,aixi ja em kedo mes trankila ;P

Candela dijo...

Eii no us fieu mai quan diuen que no en queden. Sempre queden.

gatot dijo...

eps Yrun...... tu a la teva... segur que els veuràs!!

i passa't per casa meva...que t'he deixat deures per fer.

:DDD

petons i llepades!

yrun dijo...

Si si Candela! es el kem fa mes rabia de tot plegat... xo be... ja veurem k faig ;P

Ala Gatot! Ara passo per casa teva i et faig uns bons deures.... A més, ja se a ki li passare! jijiji! Eh Azriel? xD