jueves, 1 de marzo de 2007

Consells per sobreviure a un pis d'estudiants

Aquests dies he estat reflexionant sobre el pis que tenim les 3 que som al pis. Va, ja que estem posats us les presentaré xD

Com ja he dit, al pis som 3: la missifú, la petarda i jo.

La missi és una noia que coneixia de Tortosa, però que no és d'allà, que és de Gandia, però que era veina meva a Tortosa perquè allà fan infermeria (sí, Tortosa té universitat! oooh! plas plas plas! xD) i jo quan tenia ganes de sorti i ningú sortia quedava amb la missi per nar de festa.

Missifú és una persona que sempre va molt mona mona, li agrada el "rosa fofi" (com diu ella) i és tope "flower power" (com és denomina ella tb xD). Té tota una maleta de maquillatge, planxa pel cabell, secador i 40 pots de laca. 500 sabates per convidar i molts modelets diversos, entre aquests cal destacar faldilles mini mini.

Jo pensava que per compartir pis estaria bé perquè ja la coneixia. Resulta que la Missi, tan mona mona que és, és una porca xD I no neteja mai mai res, i embruta molt molt i va del pal. A sobre ara a adoptat un gat i el té com un peluix. Té la terra a l'habitació i tot un habitat natural allà xD xD Quan obre la porta surt una braferada d'olor de gat que moriria qualsevol, per això la petarda i jo sempre li diem que no volem que deixe el gat sol per casa.

La petarda era la meva millor amiga del institut, mai oblidaré el batxillerat amb ella. La liavem tan! Vinga a riure dels professors molt molt i a fer campanes (no moltes) i a liarla a saco! Fins que un dia vam nar a un sopar de professors per fer la pilota i ella m'aguantava dreta pq segons diu jo deia "este vi no puja!" (per defecte ho deia en tortosí xD) i anava borratxissima xD

Quan es va acabar segon de batx. ella va nar a fer carrera a Bcn i jo vai repetir, llavors vam perdre el contacte, fins que jo vaig pujar a Bcn! Que al principi quedàvem molt poc i dspres vam nar quedant cada dia i juntes vam descobrir el Panxot (el bar que anem sempre i on, per casualitat tenim el pis molt a prop xD). Tenim mil batalletes per explicar de l'any passat: llençar llaunes de voll damm buides al cap de les pijes pq es quedàven amb tots els homes al mig del Túnnel Casanova, els dies de Canaletes, els diumenges al Panxot... xD
I també ens contàvem les penes, pq les dos rajavem dels llocs on viviem, aixi que se'ns va acudir la gran idea d'anar a viure juntes! I fins i tot tremolàvem nosaltres pq quan la liem, la liem! xD
Perquè clar, som les petardes! xD

I això, que vam nar a buscar pisos i dos ens semblava poc així que vaig introduir a la Missi al mig del clan de les petardes i pobra, no pega gens xD

El pròxim dia, fare uan introducció del pis i la ronya i potser de les festes, però això ja serà a un altre post... xD

12 comentarios:

Adagio dijo...

bua k warro tot xD és molta psan!

has de posar fotos del pis! que jo ho vull tota aquesta destrucció!

apa petons tia!

Anónimo dijo...

Coincideixo amb l'Adagio, Yrun.... has de posar fotos per veure el grau de "guarreria" que teniu al pis, si no es dificil fer-se'n una idea, jejejejejejeje.

Candela dijo...

VOLEM FOTOS VOLEM FOTOS

yrun dijo...

Esteu segurs d'això?

Jo no se si vull revelar la meva intimitat xDDDDD

Anónimo dijo...

Oi tant que estem segurs!!!!!!!!!! ;-)

Anónimo dijo...

Carai, Yru, fent amigues... Espero que la missi no et llegeixi el blog, si no això acabarà com psicosis...

MaRiNa dijo...

es que sa de ser polit. el meu gatet no fa gens d'olor!

yrun dijo...

Pd40, trankil k la missi no llegira el bloc xD

Marina, explikali a la missi, corre, k ella no sap el truko xa k un gat no fagi olor xD

El veí de dalt dijo...

"Tres eran tres, y ninguna era buena: yrun, petarda y morena." Que et sigui lleu!

Alepsi dijo...

Però quanta marrana que hi ha suelta!!! COm es pot ser pija i marrana a l'hora? Quants litros de colònia d'imitació es posa per a tapar la pudoraca a gat?????
xDDD

Anónimo dijo...

Osti i jo em queixava de la meva companya de pis de l'any passat...la merda del gat a l'habitació!! Que fort, si ve un inspector de sanitat li clausura l'habitació!!
Que sigui lleu la convivència!!Jo, no podria!

Anónimo dijo...

Mai saps com es viure amb algu fins q hi vius, per molt amics que sigueu. Conviure es una cosa i l'amistat una altre..!
jeje aixo es el que mes he apres als pisos d'estudiants... aixo i a cuinar es clar!