jueves, 22 de marzo de 2007

Ashes



Era una noia de cabells llargs. Descuidada, trista, preocupada... Tot se li reflexava al rostre... Era la noia dels boscos.
Ningú sabia res de la seva història... la gent se la mirava de reüll i s'apartava. El desconegut els hi feia por. I ella era la noia desconeguda.

Vivia al bosc i feia la seva... mai parlava amb ningú, mai mirava a cap rostre... només agafava el que necessitava del poblat i marxava... La noia dels boscos sempre feia el mateix.

Els nens preguntàven; els pares callàven. Al poblat no es podia parlar de la seva expressió...

"sembla trista papa! Per què no puc anar a jugar amb ella?"
"No parla amb ningú fill meu, no t'hi acostis, no sabiem qui és ni que vol.."

Però tothom ho sabia i callava... No era el desconegut el que els hi feia por, sinó el seu sentiment de tristesa cap al poble i el seu desig de llibertat.

"Per què fa tanta por la llibertat?!" - és preguntava la noia - "per què fa tanta por?!" - i s'estirava els cabells...

Ningú s'havia acabat de compendre...

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Està molt bé... trist com el quadre. Això de les pors és fotut.

Anónimo dijo...

Bona visió del quadre! :D tipus 'llibre de la selva'. Alguna vegada he sentit que troben nens així, que han viscut al bosc, i després els han volgut adaptar a l'entorn humà...

Anónimo dijo...

M'ha agradat molt el paràgraf final. La por a una llibertat que no podem comprendre.

MaRiNa dijo...

"ningu s'havia acabat de compendre"
em quedo amb aquesta frase

yrun dijo...

Pd40! Cla es k el kuadre es tris i em feia pena fotermen de la pobra noia... xD
Si k es fotut si...

Xica, jo kuan ho escrivia tb ho he pensat! Hi ha una peli sobre això que dius Human Nature, mira-la si tens temps ;P

Millu, es el que volia expressar, algu m'ha entes!!! xD

Marina, es k ningu s'havia comprès! xD

Mon dijo...

es veritat que es trista, el quadre tambe reflexa el la tristessa del pintor tu ho has volgut aixi, i m'agradat molt

Anónimo dijo...

Trist si, però el teu relat traspua un que, que ara mateix no sabria definir.
És molt bo.
Felicitats

yrun dijo...

Mon, Barbollaire... Moltes gràcies per apreciar les meves dots literàries dramàtiques! :P
XDD

El veí de dalt dijo...

Fa por tenir la llibertat. I si la tens, fa por perdre-la...oi, Yrun?